• Ads

      الأحد، 18 نوفمبر 2012

      منوعات من النكت ..


      واحد زرع ورده........... ‏طلعتله ام كلثوم .

      مرة واحد راح يوكل محامى....... ‏لقاه صايم .

      واحد رمى يمين الطلاق على مراته ماجاش فيها . ‏

      كسلان دخل الامتحان وقع منه القلم ........‏سلم الورقة .

      مرة واحد باع اللى وراه والى قدامه وا شترى اللى جنبه .

      بقرة جالها جفاف نزلت نيدو .

      ليه الخشب يتيم؟.......‏لأ نه مقطوع من شجرة .

      مرة 5 ‏دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر .


      عربية كحيانة صاحبها سابها قدام بيت مهجور...‏ليه؟؟ ! ‏عاوزها تبقى عربية شبح .

      ثلاثة مساطيل قاعدين في سهرة

      الأول : ‏أنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية

      الثاني : ‏وأنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية و الجنوبية

      الثالث : ‏و مين قالكم إني هبيعلكو .

      مره واحد عداه العيب اخد الي بعده .

      واحد خلقه ضاق اداه لأخوه الصغير .

      واحد مشغول اتجوز واحدة مشغولة خلفوا ولد مش فاضلهم .

      ‏مرة مدرس رياضيات خلف ولدين و استنتج التالت .

      واحدة اتجوزت واحد شخصيته مهزوزة . ‏ركبت له أريل .

      همبورجر وبيبسى و بطاطس بيجروا فى الشارع

      تفتكر لية؟........


      عشان وجبات سريعة .


      واحده بلدياتنا قالت لجوزها قولى كلمه حلوه ، قال لها

      بسبوسه

      قالت له يا اخى قولى كلمه تهزنى ، قال لها مرجيحه

      > قالت له قولى كلمه احس فيها انى مراتك

      قال لها انتى طالق

      مرة واحد وقف تاكسي و قاله : ‏فاضي ياسطى ؟؟؟ قاله : ‏ايوه فاضي.. ‏قاله: ‏طيب

      تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية !!

      ‏مره واحد ابنه طلع من الأوائل .......... شفروه !

      ‏التلميذ : ‏بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... ‏المدرسه: ‏بس أنا مبحبش الأولاد

      الصغيرين... ‏التلميذ: ‏وأنا مش مستعجل على الأولاد .

      خبير ارصاد جويه ... ‏اتجوز وخلف بنتين الكبري 27 ‏والصغري 14

      0 التعليقات:

      إرسال تعليق